fb-pixel

Livrare & Retur

1. Transport/Livrare

1.1. CLIENTUL are la dispozitie ca modalitate de transport a produselor/serviciilor achizitionate livrarea prin intermediul unei firme de curierat rapid.

Livrarea se poate face doar catre o persoana fizica sau juridica din Romania.

Comenzile plasate in SITE cu valoare de peste 98 lei beneficiaza de transport gratuit oriunde in tara la platirea comenzii cu cardul bancar. Pentru optiunea de plata a comenzii in mod ramburs se percepe o taxa de 4 Lei suportata de catre client.

Comenzile sosite incepand cu vineri dupa ora 14:00 si pana luni dimineata ora 10:00 vor fi procesate luni, in ordinea sosirii. In cazul in care volumul comenzilor depaseste capacitatea noastra de procesare, acestea vor fi procesate in urmatoarea zi. Comenzile speciale vor avea conditii separat stabilite pentru plata si livrare, in functie de specificul acestora.

Pretul total al serviciilor de transport si livrare se calculeaza la momentul in care se face comanda in functie de greutatea totala a comenzii, sau, daca este cazul, in functie pretul total al acesteia.

BITCASE estimeaza pe baza unor indicatori agreati cu firma de curierat costul transportului si al livrarii. Clientul accepta prin plasarea comenzii aceste estimari, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masuratori proprii ale coletului.

1.2. Livrarea se va face prin serviciul de curierat rapid, iar comanda ajunge la dumneavoastra in 24-72 ore (in zilele lucratoare ale saptamanii) din momentul primirii pe email a confirmarii de inregistrare a comenzii pentru produsele aflate in stoc si in functie de gradul de incarcare a rutelor de destinatie si volumul de livrari ale firmei de curierat, urmand ca pentru produsele care nu se mai afla in stoc sau pentru comenzile speciale sa se agreeze impreuna cu CLIENTUL un alt termen de livrare, agreat in prealabil cu BITCASE la lansarea COMENZII. Livrarea se poate face doar catre o persoana fizica sau juridica din Romania.

1.3. In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului agreat, BITCASE va informa Clientul prin e-mail, in termen de maxim 10 de zile de la confirmarea comenzii, cu aplicarea prevederilor art. 7.8.3 din pagina de termini și condiții, caz in care Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 10 de zile de la data renuntarii.

GOING ONLINE S.R.L. va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare mentionate pe site. Totusi, GOING ONLINE S.R.L nu poate fi responsabila pentru eventualele intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert sau de catre consumator sau de o cauza imprevizibila si insurmontabila precum cazul de forta majora.

In cazul nereceptionarii coletului in cadrul termenelor indicate, vom investiga impreuna cu societatea de curierat motivele care au determinat acest lucru. Pe parcursul acestei perioade, nici o returnare a costurilor nu va putea fi efectuata.

Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ne contactati online la [email protected]

2. Returnarea produselor

In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.

Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).

Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

2.1. CLIENTUL BITCASE poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele situatii:

2.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care prezinta deteriorari evidente) vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

2.1.2. Produsele au fost livrate sau facturate gresit

2.1.3. Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate

2.1.4."Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16 Returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul original, dar cu toate accesoriile si documentele si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi, fara sa fi fost purtate sau folosite de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

2.2. CLIENTUL este obligat sa notifice BITCASE intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/formular contact/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre BITCASE.

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a BITCASE in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.

2.3. CLIENTULUI care a notificat BITCASE conform art 2.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la BITCASE in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu confirmare de primire din partea BITCASE si trimitere prin curier) in caz contrar BITCASE considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au insotit si cu formularul de retur. Utilizarea serviciilor de curierat permit urmarirea coletului, dar BITCASE nu este responsabil pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.

2.4. CLIENTUL BITCASE nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

• 2.4.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 2.1.3.

• 2.4.2. Cererea de returnare cauzata de oricare situatie prevazuta la 2.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 2.2, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

• 2.4.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 2.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

• 2.4.4. Conf.O.G. 34/2014 art. 16 BITCASE isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:

- prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este cazul).

- produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

2.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre BITCASE. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.

2.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 2.1.1, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

2.7. In cazul in care CLIENTUL care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 2.1.1, iar BITCASE nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului in conformitate cu 2.5.

2.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.

2.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre CLIENT, la costurile solicitate de catre Curier pentru livrari standard, exceptie facand situatiile prezentate la punctele 2.1.1 si 2.1.2, precum si in cazul lipsei conformitatii conform 2.1.3, situatie in care BITCASE va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii a unor produse gresite, conform cap.7.4., cheltuielile de returnare sunt in sarcina BITCASE.

2.10 Modalitati de plata acceptate de catre BITCASE disponibile:

- Plata ramburs: CLIENTUL va plati agentului de curierat contravaloarea comenzii la primirea coletului.

- Plata cu cardul online: CLIENTUL va plati online cu cardul bancar

In unele situatii care tin de politica interna de marketing, securitatea platilor si a livrarilor, BITCASE poate informa clientul ca anumite comenzi se pot onora doar daca se foloseste un anumit mod de plata. In cazul in care clientul refuza modalitatea de plata propusa, comanda se anuleaza fara nici un fel de obligatie de ambele parti.

Nu pot fi returnate produsele “Comenzi speciale” (produse personalizate sau confectionate la cerere). In cazul in care produsul returnat face parte dintr-o promotie/ discount/ pachet promotional si in urma returului conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt indeplinite, suma aferenta se va deduce din contravaloarea produselor returnate care urmeaza sa fie platita clientului.